YURI!!

Per fi estàs aquí amb mi Yuri :p Tenia tantes ganes de tenir-te saltan per la meva habitació…jeje. Anava cada setmana a preguntar per tu a la rambla, però sempre em deien que no tenien chinchilles i que no sabien quan en portarien. Però avui ho he desitjat amb  forces i algo dins meu s’ha mogut i sabia que avui era EL DIA, jajaja. I tu he dit, “Yuri avui vinc a per tu, avui ens coneixerem”

I he anat i no tenien cap chinchilla a les tendes, he parlat amb varios butiguers i semblava que tornaria a casa sense tu…però… m’han dit que preguntes a un, que ell estaba amb contacte amb el proveidor i just ja estava recollint per tancar la tenda i… tenia dos chinchilles!!!!!!!Quina ilusió m’ha entrat per dins, m’ha sortit un somriure quan t’he vist…jo diria que he engreixat d’alegria,jajaja.

I ara ets aquí, amb mi, a caseta meva, ja ets a casa teva Yuri. T’agrada la casa que he preparat per tu? La Sayuki m’ha dit que te la sedéix amb carinyu, que de segur que en gaudiràs tant com ella ho va fer.

Estás una mica espantada encara, no et preocupis, es normal, tens que habituar-te a totes aquestes coses noves, a la meva veu, a les meves mans. Però ja ets quí, això és el que importa i jo tindré paciencia per donar-te el teu espai i poc a poc anar-me guanyan la teva confiança.

Saps què Yuri? Sóc feliç de tenir-te aquí amb mi 😉

IMMA 12 marzo 2008

(Fotografias: Imma sartorio, Model: Yuri)

 


Esta entrada fue publicada en DÍAS INCREIBLES: Chinchillas. Guarda el enlace permanente.

Responder

