PER TU GATETA!!

Apareixo un cop més a la teva vida oferin-te gotetes d’alegria espurnejant. Per donar-te les gracies per ser-hi, per il.luminar els meus dies amb la teva companyia, amb els teus somriures, amb la teva personalitat. Sóc feliç de tenir-te amb mi perquè tu saps gateta que el nostre lligam, és un lligam de cristall, fort però transparent als ulls i el cor. Xènia t’estimu!! Mil petons que t’abrassen amb tot el meu carinyu.
 
IMMA, meeeuu!!
 
 
 
 
(Artwork: Xènia i Imma)

Esta entrada fue publicada en Pensaments. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a PER TU GATETA!!

  1. Xènia dijo:

    gateta, t\’estimo moltissim, ja saps q no podria viure sense tu. ultimament no estic en la meva plenitud com quan em vas coneixer, pero tu fas que tregui els meus unics somriures. necessito tant de temps per tornar ser com abans q em dona la sensació que estic perdent mitja vida amb això. gracies per estar al meu costat..

  2. Imma dijo:

    No et preocupis, ens en sortirem, pensa en "el secreto"!! Encara que els nuvols tapin la llum del sol, akest brilla per damunt, només cal que volem més enllà dels nuvols i trobarem l\’escalfor i l\’energia per tornar a somriure. Però pensa que som gatetas voladores, així k vinga comença a moure les ales!!jeje. t\’atimuuu bonica!!!! mil muass!!!!
    IMMA

Responder

