Ese boraaaa!! ;)

Gran dia!! Dijous 28 de juliol 2005. Amb una paraula: GENIAL!!
 
A dinar amb el meu papi. Grans converses… grans moments compartits. Espero amb il·lusió cada dijous, el nostre ratet de dinar plegats. Moments intensos per disfrutar un de l’altre. M’encanta explicar-te les meves coses i que tu m’expliquis les teves, de compartir aficions (com la fotografiaaa!!jajjaaj) de comentar experiències viscudes, de buscar enriquiments emocionals… I aquestes fortes abraçades plenes d’energia. Gràcies per ser-hi, i per estar-me ajudan tant en aquets moments. Cada vegada que vinc recarrego piles i m’emporto un munt de somriures.  Disfrutu el màxim akets ratets amb la teva companyia i la de l’Eva. Sou a dins el meu cor, mil petons!!
 
I a la tarda… Cap a Sabadell en busca de "sonrisas azules". Misión cumplidaaaaa!!jajajaja. I aquets batuts? mmm… Però ja saps que el meu és el "PATA",jajaja. Encara que em quedo amb el de l’altre dia (crema catalana i café, mmm….) I que me’n dius dels còctels? Que encara és mitja tarda!!!jajaja. Estaban de muerte!!i van ser còmplices de converses molt interessants, oi? Una gran tarda amb una gran companyia, i ho saps. M’encanta compartir moments com aquets. I em quedaré amb una cançó: "Nada es para siempre", de Luis Fonsi.
 
I a la nit… Esa fiestukiiiii!! Com jo ja era a Sabadell, nomès va ser un canvi d’ubicació, jiji. A l’estolador els primers cubatilles, oi George? I a fer el botellon a l’area. I tota aquesta gent d’on ha sortit? ualaaaa. Som mil!! Un sofà improvitzat i les primeres foticos, com vam evolucionar, fins a tenir el somriure d’orella a orella, jajaa. Esa tajillaa!! A l’estolador altre cop, uns cubatilles més, uns bailoteos dels bons i cap al Boraaaaaaaa!!! Les escales són nostres!! Com la vam liar allà!!Fiestukiiiii!! Esas risitas, esos bailoteos!! (Ese Galactico, noi, tu balles de PM. tu he dit mai? jajajaj) Alka que tinc reportatge fotografic de la nit, vaya tajaaaaa!! Esa foto amb el Marc pujante la samarreta… uhhhh!!jajaja. George tenim mil foticos juntes. Tia güenaaaaa!! Les tres tremendes, eh Xènia? (que estaves una micona paxuxa, a veure quan ens fem una atre tarima de les nostres bonica) Amb la foto de les piruletes ho dic tot, jajajaa. (George aquesta fotico ja ha fet història, jajajaa) Sou GENIALS, us estimo moooooooolttttt a tots!! Amb bogeriaaaaaa!! No sabeu la terapia més bona que m’heu donat, un cop més m’heu demostrat que va valer la pena lluitar per voslatres. Pk hem compartit riures i plors, pk se que esteu aki fent-me costat, i sabeu que sempre em tindreu per compartir alegries i tristeses. Fem un altre bora com el del dijous? Qui s’apunta?jajajaja. JO. JO. JO!!! ;p
 
Resum del dia: GENIAL!!! 😉
 
 
 
La fotico que ja ha fet història!!jajajajjaa. George!!! esas xicas sexysss!! ¬_¬
 
       
 
Si voleu veure més fotos d’aquest dia a l’apartat de "Fotos_Boraaa!!Dijous28juliol2005" 
 

Esta entrada fue publicada en DÍAS INCREIBLES: Día a día. Guarda el enlace permanente.

3 respuestas a Ese boraaaa!! ;)

  1. georgina dijo:

    Uoooo! Estic passant a casa les últimes 24hores abans d\’anarme\’n i no vegis la il.lusió que m\’ha fet el teu escrit….!!! Ainsssss Estic contenta pel dia que vam passar dijous però tristona perquè fins dintre d\’un mes no ens tornarem a veure….! (es la grandeza del verano)…Bé nena, tindràs notícies meves, almenys pel blog.Muaaaa. T\’estimo mooooolt

  2. Eva dijo:

    Vaya… Pues agradezco el momento en que dejaste comentario. Porque me ha encantado este rincón tuyo. Lástima no entender los textos en catalán, seguro que me estoy perdiendo algo bueno. Lo que tienes escrito más abajo me ha gustado mucho. Pero sobre todo me ha llamado la atención tu lista de "emociones" y como están descritas. Ja,ja,ja. Cuanta razón. Hoy es un día algo ocupado, pero pasaré a leerte con más calma. Me ha tocado el corazoncito esta página. ¡Un besote!

  3. Joaquin dijo:

    Hola Imma !Tienes razon, no te conozco, pero en cuanto he visto las fotos de tu ultima entrada en el blog creo haber descubierto a partir de donde has llegado hasta mi.. ;)Pues es todo un placer y muchas gracias por los animos, estoy seguro que sera una experiencia inolvidable…Prometo volver….Besitosssss

Responder

